събота, 8 ноември 2008 г.

Миро - Губя Контрол Когато ...

Днес чух ремикс на песента на Миро - Губя контрол и определено ми хареса.

Чудесен денс ремикс, който си заслужава да се чуе:




1. (Хей) Аз знам защо съм чакал досега
Обичал съм преди, но не така
Аз чаках моя клоун с червен нос и балон
С целувки от най-сладките неща

Пр. Губя контрол, когато теб те няма
В теб виждам смисъл, за да остана
Сгушена в мен рисуваш свят за двама
Ако се пуснеш, аз ще те хвана
Никой преди теб не ме е обичал
Няма след теб друг на теб да прилича
Всеки мой ден, в който теб те няма
Губя контрол

2. Ден след ден, и пак
Една си с мен, друга – с тях
И не зная на кой образ да се доверя
И чудя се дали едно сме аз и ти (вярвай)
И искам ли така да продължи

Пр. Губя контрол, когато теб те няма
В теб виждам смисъл, за да остана
Сгушена в мен рисуваш свят за двама
Ако се пуснеш, аз ще те хвана
Никой преди теб не ме е обичал
Няма след теб друг на теб да прилича
Всеки мой ден, в който теб те няма
Губя контрол

(Губя контрол)
Губя контрол, когато теб те няма
В теб виждам смисъл (само в тебe), за да остана (и няма друга, baby)
Сгушена в мен рисуваш свят за двама
(Любовта ни е вечна)
Ако се пуснеш, аз ще те хвана
(любовта е вечна)
Никой преди теб не ме е обичал
(няма друг като теб)
Няма след теб друг на теб да прилича
(друг като теб)
Всеки мой ден, в който теб те няма
(в света)
Губя контрол
(Губя контрол)
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan